نمایندگی فروش نرم افزار دشت در تبریز و آذربایجان شرقی
شرکت همکاران نیکاندیش مدیریت خدمات جامع فروش، مشاوره و پشتیبانی این نرمافزار را در تبریز و استان آذربایجان شرقی ارائه میدهد. نرم افزار دشت که یکی از محصولات موفق شرکت همکاران سیستم است و راهکاری ایدهآل برای مدیریت امور مالی، فروش و انبارداری در فروشگاهها به شمار میرود. ما به عنوان نمایندگی فروش نرم افزار دشت، با ارائه خدمات تخصصی، به کسب و کارهای مختلف در تبریز و آذربایجان شرقی کمک میکنیم تا از تمامی قابلیتهای این نرمافزار بهرهمند شوند و در نتیجه فروشگاهها میتوانند فرآیندهای روزانه خود را بهینه کنند و بهرهوری بیشتری داشته باشند.
خدمات ارائه شده توسط ما برای نرم افزار دشت
- ما با ارائه مشاوره تخصصی به شما کمک میکنیم تا نسخه مناسب نرم افزار دشت بر اساس نیازهای کسب و کارتان را انتخاب کنید.
- ما با ارائه دوره های متنوع آموزشی به شما کمک میکنیم تا نرم افزار دشت را به صورت کامل یاد بگیرید
- ما با ارائه راهکارهای سفارشی امکان بهینهسازی فرآیندهای مالی و فروشگاهی با توجه به نیازهای فروشگاه شما را فراهم میکنیم
مدیریت مالی و فروش با نرمافزار دشت
از طرفی این نرمافزار با قابلیتهای پیشرفته خود، امکان مدیریت مالی، فروش و انبارداری را با دقت بالا فراهم میکند و برای تمامی فروشگاهها، از جمله ابزار و یراقآلات، لوازم یدکی، پوشاک و سوپرمارکتها توصیه میشود.
گزارشدهی مالی و مدیریتی
در نتیجه این نرمافزار ابزارهای گزارشدهی مالیاتی و مدیریتی پیشرفتهای را ارائه میدهد. به همین دلیل، صاحبان کسبوکار میتوانند با استفاده از گزارشهای دقیق و شفاف، تصمیمات بهتری بگیرند.
امکانات ویژه برای انبارداری
نرمافزار دشت با مدیریت دقیق موجودی کالا و دستهبندیهای مختلف، به فروشگاهها کمک میکند تا انبار خود را بهینهسازی کنند. علاوه بر این، امکان پیگیری سریع کالاها از طریق شماره سریال یا دستهبندی فراهم است.
بنابراین، انتخاب نمایندگی فروش نرمافزار دشت به شما کمک میکند تا از تمامی مزایای این نرمافزار قدرتمند بهرهمند شوید.
امکانات | نسخه پایه | نسخه استاندارد | نسخه پیشرفته |
---|---|---|---|
ارتباط با سخت افزارها (پرینتر/فیش پرینتر/بارکدخوان...) | |||
تعریف نامحدود کالا و اشخاص | |||
تعریف گروه کالا | |||
انواع فاکتور (فروش/خرید/برگشت از خرید/برگشت از فروش) | |||
دریافت و پرداخت (نقد/چک/کارتخوان/حواله بانک) | |||
عملیات چک (وصول/واخواست/خرج کردن/برگشت از خرج) | |||
تهیه فایل های قانونی (دفتر درآمد و هزینه/فایل خرید و فروش فصلی و ...) | |||
صدور پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور | |||
تولید و چاپ بارکد کالا | |||
تعیین بازاریاب و محاسبه پورسانت | |||
تعیین سقف اعتبار مشتری | |||
چند انبار/انتقال بین انبار/انبارگردانی | |||
ارسال و دریافت از طریق اکسل (کالا/اشخاص/فاکتورها و ...) | |||
تعریف شرکا و سرمایه هر شریک | |||
تعریف گروه اشخاص | |||
امکان گزارش سازی خاص | |||
امکان اضافه شدن حسابداری | |||
تخفیف پیشرفته کالا (تخفیف حجمی/هدیه) | |||
تعریف مشخصات و ماتریسی کالا | |||
تعریف سریال برای کالا |
صنف/نسخه | پایه | استاندارد | پیشرفته |
---|---|---|---|
عمومی | 23/000/000 ریال | 51/000/000 ریال | 78/000/000 ریال |
سوپر مارکت | 29/000/000 ریال | 57/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
پوشاک | 27/000/000 ریال | 56/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
آرایشی بهداشتی | 29/000/000 ریال | 57/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
لوازم یدکی | 29/000/000 ریال | 57/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
ابزار و یراق آلات | 29/000/000 ریال | 57/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
قنادی، آجیل و خشکبار | 27/000/000 ریال | 56/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری | 32/000/000 ریال | 62/000/000 ریال | 87/000/000 ریال |
لوازم خانگی | 32/000/000 ریال | 62/000/000 ریال | 87/000/000 ریال |
لوازم التحریر | 29/000/000 ریال | 57/000/000 ریال | 84/000/000 ریال |
زیر سیستم ها | قیمت |
---|---|
سیستم حسابداری | 72/000/000 ریال |
زیر سیستم مدیریت پیام | 14/000/000 ریال |
وب سرویس فروشگاه اینترنتی | 118/000/000 ریال | سامانه مودیان دشت | 16/000/000 ریال |
امکانات جانبی | قیمت |
---|---|
هر کاربر اضافی | 29/000/000 ریال |
دیتای اضافی (چند فروشگاه همزمان) | 15/000/000 ریال |