نرم افزار دشت

 نمایندگی فروش نرم افزار دشت در تبریز و آذربایجان شرقی

شرکت همکاران نیک‌اندیش مدیریت خدمات جامع فروش، مشاوره و پشتیبانی این نرم‌افزار را در تبریز و استان آذربایجان شرقی ارائه می‌دهد. نرم افزار دشت که یکی از محصولات موفق شرکت همکاران سیستم است و راهکاری ایده‌آل برای مدیریت امور مالی، فروش و انبارداری در فروشگاه‌ها به شمار می‌رود. ما به عنوان نمایندگی فروش نرم افزار دشت، با ارائه خدمات تخصصی، به کسب‌ و کارهای مختلف در تبریز و آذربایجان شرقی کمک می‌کنیم تا از تمامی قابلیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند شوند و در نتیجه فروشگاه‌ها می‌توانند فرآیندهای روزانه خود را بهینه کنند و بهره‌وری بیشتری داشته باشند.

خدمات ارائه شده توسط ما برای نرم افزار دشت

  1. ما با ارائه مشاوره تخصصی به شما کمک میکنیم تا نسخه مناسب نرم افزار دشت بر اساس نیازهای کسب‌ و کارتان را انتخاب کنید. 
  2. ما با ارائه دوره های متنوع آموزشی به شما کمک میکنیم تا نرم افزار دشت را به صورت کامل یاد بگیرید
  3. ما با ارائه راهکارهای سفارشی امکان بهینه‌سازی فرآیندهای مالی و فروشگاهی با توجه به نیازهای فروشگاه شما را فراهم میکنیم

مدیریت مالی و فروش با نرم‌افزار دشت

از طرفی این نرم‌افزار با قابلیت‌های پیشرفته خود، امکان مدیریت مالی، فروش و انبارداری را با دقت بالا فراهم می‌کند و برای تمامی فروشگاه‌ها، از جمله ابزار و یراق‌آلات، لوازم یدکی، پوشاک و سوپرمارکت‌ها توصیه میشود.

گزارش‌دهی مالی و مدیریتی

در نتیجه این نرم‌افزار ابزارهای گزارش‌دهی مالیاتی و مدیریتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با استفاده از گزارش‌های دقیق و شفاف، تصمیمات بهتری بگیرند.

امکانات ویژه برای انبارداری

نرم‌افزار دشت با مدیریت دقیق موجودی کالا و دسته‌بندی‌های مختلف، به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا انبار خود را بهینه‌سازی کنند. علاوه بر این، امکان پیگیری سریع کالاها از طریق شماره سریال یا دسته‌بندی فراهم است.

بنابراین، انتخاب نمایندگی فروش نرم‌افزار دشت به شما کمک می‌کند تا از تمامی مزایای این نرم‌افزار قدرتمند بهره‌مند شوید.

عمومی

سوپر مارکت

پوشاک

آرایشی و بهداشتی

لوازم یدکی

ابزار و یراق آلات

قنادی و آجیل

کامپیوتر و موبایل

لوازم خانگی

لوازم التحریر

امکانات نسخه ها زیر سیستم ها امکانات جانبی
امکانات نسخه پایه نسخه استاندارد نسخه پیشرفته
ارتباط با سخت افزارها (پرینتر/فیش پرینتر/بارکدخوان...)
تعریف نامحدود کالا و اشخاص
تعریف گروه کالا
انواع فاکتور (فروش/خرید/برگشت از خرید/برگشت از فروش)
دریافت و پرداخت (نقد/چک/کارتخوان/حواله بانک)
عملیات چک (وصول/واخواست/خرج کردن/برگشت از خرج)
تهیه فایل های قانونی (دفتر درآمد و هزینه/فایل خرید و فروش فصلی و ...)
صدور پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور
تولید و چاپ بارکد کالا
تعیین بازاریاب و محاسبه پورسانت
تعیین سقف اعتبار مشتری
چند انبار/انتقال بین انبار/انبارگردانی
ارسال و دریافت از طریق اکسل (کالا/اشخاص/فاکتورها و ...)
تعریف شرکا و سرمایه هر شریک
تعریف گروه اشخاص
امکان گزارش سازی خاص
امکان اضافه شدن حسابداری
تخفیف پیشرفته کالا (تخفیف حجمی/هدیه)
تعریف مشخصات و ماتریسی کالا
تعریف سریال برای کالا
صنف/نسخه پایه استاندارد پیشرفته
عمومی 30/000/000 ریال 67/000/000 ریال 102/000/000 ریال
سوپر مارکت _ 74/000/000 ریال 110/000/000 ریال
پوشاک _ 73/000/000 ریال 110/000/000 ریال
آرایشی بهداشتی _ 74/000/000 ریال 110/000/000 ریال
لوازم یدکی _ 74/000/000 ریال 110/000/000 ریال
ابزار و یراق آلات _ 74/000/000 ریال 110/000/000 ریال
قنادی، آجیل و خشکبار _ 73/000/000 ریال 110/000/000 ریال
کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری _ 81/000/000 ریال 113/000/000 ریال
لوازم خانگی _ 81/000/000 ریال 113/000/000 ریال
لوازم التحریر _ 74/000/000 ریال 110/000/000 ریال
زیر سیستم ها قیمت
سیستم حسابداری 94/000/000 ریال
زیر سیستم مدیریت پیام 18/000/000 ریال
وب سرویس فروشگاه اینترنتی 155/000/000 ریال
سامانه مودیان دشت 21/000/000 ریال
امکانات جانبی قیمت
هر کاربر اضافی 38/000/000 ریال
دیتای اضافی (چند فروشگاه همزمان) 20/000/000 ریال