نرم افزار سپیدار

بسته پیمانکاری

شرکت‌های پیمان‌کاری عموما چالش‌های زیادی را در بخش حسابداری خود تجربه می‌کنند. انجام پروژه‌های مختلف با شرکت‌ها و شرکای تجاری متفاوت باعث شده که حسابداری در این شرکت‌ها اهمیت زیادی پیدا کند. در این شرکت‌ها، استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب که بتواند که تمام فعالیت‌های حسابداری را یکپارچه مدیریت کند، بهترین راه حل برای بخش مالی و حسابداری است.

بسته پیمانکاری سپیدار افزون بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش دهی از صورت هزینه، صورت وضعیت و تسویه حساب‌های مربوط به هر پروژه را با دقت و سرعت بسیار برای شما فراهم می کند؛ هم‌چنین ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی هم‌زمان چند پروژه پیمانکاری است که امکان محاسبه بهای تمام شده‌ی هر پروژه و قرارداد را در لحظه فراهم می کند. بسته پیمان‌کاری سپیدار سیستم از در دسته نرم افزار حسابداری شرکتی  قرار می‌گیرد که مختص شرکت‌ ها پیمان کاری تهیه و طراحی شده است.

 

چرا نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار؟
  • امکان ثبت مناقصه و تمامی هزینه‌های شرکت در مناقصه
  • امکان ثبت انواع ضمانتنامه های پرداختی و دریافتی برای شرکت در مناقصه،انجام تعهدات قرارداد و علی الحساب یا پیش دریافت و انجام عملیات تقلیل، آزاد سازی و تمدید برای آن
  • امکان دریافت فهرست بها اعلام شده توسط سازمان برنامه و بودجه و استفاده از آن در قراردادها
  • امکان ثبت متمم، الحاقیه، دستور کار و صورت جلسه برای قرارداد
  • امکان ثبت انواع صورت وضعیت عادی و تعدیلی افزایشی یا کاهشی
  • امکان ثبت انواع ضرایب برای قراردادها و اعمال آن در صورت وضعیت مربوطه به صورت خودکار
  • امکان گزارش گیری از میزان پیشرفت هر پروژه بر اساس مفاد ثبت شده در قرارداد و صورت وضعیت‌های ارسال شده
  • امکان ثبت هزینه های انجام شده برای هر قرارداد به تفکیک شامل:
    • هزینه های حقوق و دستمزد
    • هزینه های استهلاک دارایی های ثابت
    • هزینه های پیمانکاران دسته دو
    • سایر هزینه های سربار
    • هزینه های مواد و مصالح مصرف شده
  • یکپارچگی سیستم پیمانکاری با سیستم‌های انبار، دریافت پرداخت و حقوق دستمزد
  • امکان ثبت صورت هزینه نقدی و اعتبار
  • امکان ثبت قرارداد برای پیمانکاران دسته دو
  • امکان انجام تسویه برای انواع صورت وضعیت‌های دریافتی و پرداختی و همچنین صورت هزینه­‌های اعتباری
  • امکان گزارش‌گیری از ضمانتنامه های سررسید شده، سپرده های نزد کارفرما، صورت وضعیت‌های ارسالی و تایید شده و بهای تمام شده هر قرارداد یا پروژه
  • امکان گزارش گیری از درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی به تفکیک هر قرارداد